Pages

Tips suami dominan diranjang


sweet couple

Ada kalangan suami tidak mampu menewaskan isteri mereka di ranjang. Akibatnya mereka selalu di pandang rendah oleh isteri mereka.


Tip pertama: Jadi seorang pemimpin di bilik tidur.

Untuk tewaskan isteri anda di bilik tidur, anda perlu jadi seorang pemimpin di bilik tidur. Sebagai pemimpin, anda perlu tegas, penyayang dan pandai memberi arahan. Apabila anda bertindak sebagai lelaki sebenar di ranjang, isteri anda akan lebih hormat pada diri anda.


Tip kedua: Berkata – kata dengan suara yang perlahan dan penuh kasih sayang.

Jika anda mahu isteri anda datang inzal lebih cepat dari anda, anda perlu layan dia dengan penuh kasih sayang. Apabila anda sedang bersenggama, anda ucapkan kata – kata cinta dengan nada yang romantik. Biarkan dia terbuai dengan janji dan kata – kata cinta dari anda. Apabil anda dapat fokuskan fikiran isteri anda pada hubungan seks, dia akan lebih cepat datang inzal.



Tip ketiga: Dominasi dengan gerakan badan anda.

Apabila berdayung, berilah yang terbaik untuk isteri anda. Anda jangan fokus untuk datang inzal. Sebaliknya anda fokus untuk beri kepuasan kepada isteri anda. Lakukan apa yang isteri anda mahu dan tunaikan segala permintaan dia sehingga dia datang inzal. Apabila berdayung, cari sudut yang di gemari isteri dan serang dia sehingga dia rasa orgasm.

No comments: