Pages

Langkah Merangsang Seks Suami Di Ranjang


seduce your husband

     Jika anda mahukan jadikan kehidupan seks lebih baik dari sebelumnya, mungkin anda mahu mencuba lima langkah mudah di bawah supaya suami anda benar – benar terangsang terhadap anda.


  • Anda perlu ada keyakinan diri. Lelaki sangat terangsang pada wanita yang ada keyakinan diri kerana ia bagaikan satu kejayaan apabila berjaya menawan seorang wanita yang berkeyakinan di bilik tidur.  Anda perlu yakin dengan tarikan seksual yang anda miliki. Berikan segalanya pada suami anda. Mulakan langkah anda dengan keyakinan untuk merangsang suami anda.
  • Ajak suami anda untuk adakan hubungan seks melalui godaan bahasa badan seperti berbaju seksi dan melentikkan bahagian pinggul.
  • Berikan suami anda ciuman yang hebat sehingga anda sendiri rasa terangsang pada suami anda. Apabila anda mula rasa terangsang, secara tidak langsung suami anda akan mula terangsang pada anda.
  • Sentuh suami anda dan mula merangsang dia secara seksual seperti membuka bajunya dan mencium seluruh badan suami anda. Rangsang zakar suami anda supaya tegang.
  • Apabila zakar suami anda cukup tegang, masukkan zakar menerusi posisi woman on top.  Saya pasti, suami anda pasti akan benar – benar terangsang dan akan menyetubuhi anda dengan penuh nafsu.

   Tindakan anda yang berani ini akan memberi kesan pada pemikiran suami anda. Dia akan bertambah terangsang melalui keyakinan yang anda tunjukkan. Anda juga akn rasa nikmatnya.

No comments: