Pages

Empat Perkara Wajib di Lakukan Suami Untuk Memuaskan Isteri


Jika anda mahu jadi seorang suami yang hebat di ranjang, anda perlu lakukan empat perkara wajib berikut.

Perkara pertama: Goda isteri dengan kata - kata.

Semasa sedang berhubungan seks, anda beritahu isteri anda bahawa anda sangat terangsang dengan badannya dan katakana dia adalah perempuan paling seksi. Puja isteri anda dengan kata - kata romantik. Wanita selalu kalah pada kata - kata dan melalui godaan anda ini, dia akan rasa lebih terangsang dan lebih senang untuk dia datang inzal.

Perkara kedua: Mulakan hubungan seks dengan permainan foreplay.

Hangatkan suasana hubungan seks melalui permainan foreplay. Jangan terus pada aktiviti persetubuhan tanpa memanaskan nafsu melalui hubungan foreplay. Foreplay akan memberi ruang pada isteri anda untuk lebih bersedia apabila persetubuhan berlaku nanti.

Perkara ketiga: Pastikan isteri alami orgasm sebelum anda.

Tambah stamina anda di ranjang dan pastikan isteri anda sentiasa alami inzal sebelum anda. Ini adalah perkara wajib jika anda mahu jadi seorang suami yang baik di ranjang.

Perkara keempat: Pastikan zakar anda sentiasa sihat.

Zakar yang sihat tidak semestinya besar dan panjang tetapi mempunyai tahap ketegangan yang bagus. Jika anda masa, besarkan zakar anda melalui cara yang sihat supaya isteri anda sentiasa puas dengan servis yang anda beri pada dia nanti. Jika zakar anda tidak cukup tegang, isteri anda akan rasa kurang nikmat apabila
berhubungan seks.

No comments: