Pages

TIP BAGAIMANA HENDAK CAPAI ORGASM BAGI SUAMI.



Bagi sesetengah suami, mereka rasa daya seksual mereka masih tinggi tetapi zakar mereka tidak cukup tegang untuk beraksi. Ada juga yang alami masalah cepat pancut iaitu mereka alami orgasm sebelum sempat untuk diri sendiri rasa puas. Berikut adalah beberapa tip yang boleh anda cuba untuk capai orgasm yang sepatutnya.

Baiki keadaan kesihatan badan anda. Kadangkala anda cepat  pancut tanpa alami orgasm kerana anda kekuarangan stamina. Senaman akan membantu anda untuk membina otot yang sebetulnya untuk hubungan seks.

Baiki diet pemakanan anda. Makanan seperti daging, alcohol, gula yang banyak dan tenusu akan menggunakan tenaga yang banyak untuk proses penghuraian. Jadi, tenaga seksual anda juga turut terjejas kerana banyak tenaga di gunakan untuk proses pencernaan. Anda akan rasa perut anda penuh dan apabila adakan hubungan seks, anda pasti akan pancut awal atau zakar tidak tegang sepenuhnya.
Buang segala tekanan yang ada di minda. Anda tidak dapat alami orgasm kerana anda berada dalam keadaan tertekan. Apabila minda anda tenang, anda pasti akan berjaya adakan hubungan seks dengan jayanya.

Jangan fokus untuk orgasm tetapi fokus pada hubungan seks itu sendiri. Seks adalah hubungan fizikal cinta suami dan isteri. Apabila anda berusaha untuk membuktikan rasa cinta anda, anda pasti akan capai orgasm yang nikmat.

Mudakan minda anda. Ada lelaki tidak mampu capai orgasm kerana umur sudah tua. Namun, anda boleh sentiasa mudakan minda anda supaya tahap ketegangan sentiasa kekal dan boleh juga tahan lama.

No comments: